کاربرد شیلنگ شفاف فنردار pvc

   کاربرد شیلنگ شفاف فنردار pvc
  کاربرد شیلنگ شفاف فنردار pvc

کاربرد شیلنگ شفاف فنردار pvc برای انتقال انواع مواد و سیالات در صنایع مختلف به ویژه انتقال مواد شیمیایی، مصارف کشاورزی و باغبانی و حتی خانگی می باشد. این محصول به رغم انعطاف بالا و وزن سبک، به واسطه تقویت با سیم فولادی گالوانیزه از استحکام و کیفیت مطلوبی برخوردار است. ضمن اینکه شفافیت بدنه آن مشاهده انتقال مواد را امکانپذیر ساخته و موجب اطمینان از عبور صحیح مایعات و جلوگیری از بروز اشکالاتی مانند بلوکه شدن نیز می شود.

در صورتی که علاقمند به کسب اطلاعات بیشتری درباره ویژگی ها و کاربرد شیلنگ شفاف فنردار pvc هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ویژگی های شیلنگ شفاف فنردار pvc

  • دارای مقاومت کششی مطلوب
  • مقاوم در برابر تغییرات جوی و شرایط مختلف آب و هوایی
  • استحکام قابل قبول در برابر فشار، ضربه و خراشیدگی
  • انعطاف بالا
  • دارای دوام و عمر مفید بالا
  • بدنه ای صاف و فاقد هرگونه شکاف و نشتی در سطح داخلی
  • سهولت در انتقال مواد به واسطه صاف بودن سطح داخلی
  • استقامت فوق العاده در برابر مواد روغنی، حلال ها و مواد اسیدی و قلیایی
  • مقاومت شیمایی عالی
  • عاری از مواد سمی و مناسب انتقال مواد غذایی
  • ساختاری فاقد بو و مزه
  • سهولت در حمل و نقل و استفاده

همچنین قیمت مناسب و به صرفه، عامل گستردگی کاربرد شیلنگ شفاف فنردار pvc به شمار می رود.

مزایای شیلنگ انتقال مایعات فنردار

همانطور که در بخش قبل صحبت شد، این نوع شیلنگ، مملو از ویژگی های شاخص و منحصر به فردی می باشد که موجب کارایی فراوان آن شده است. از آن میان، منعطف بودن این محصول، مزیتی است که به در انتقال مواد و شکل گیری راحت آن برای عبور از مکان هایی که عبور سایر شیلنگ ها ممکن نیست، کمک می کند. از طرفی وزن پایین و بسیار سبک آن، موجب سهولت در حمل و نقل، جمع آوری و یا نگهداری شده است. سرعت نصب، مزیت دیگری است که می توان در مورد شیلنگ شفاف فنردار بیان کرد. ضمن اینکه استحکام بالا در برابر فشارهای وارده و ضربات و نفوذناپذیری سطح آن، عاملی برای اطمینان از کارکرد صحیح شیلنگ شفاف فنردار می باشد.

کاربرد شیلنگ شفاف فنردار pvc

پیش تر نیز اشاره شد که این شیلنگ های شفاف یا آبنما به واسطه بهره مندی از مزایای متنوع، کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف برای انتقال مواد و سیالات دارد. البته یکی دیگر از عواملی که موجب مصارف فراوان این محصول شده است، تنوع در سایزهای تولیدی می باشد که آن را مناسب کاربری در شرایط مختلف نموده است. با این توضیح، عمده ترین موارد استفاده از شیلنگ شفاف فنردار  را می توان به شرح زیر دانست:

انتقال مواد غذایی

شاید بتوان مهم ترین کاربرد شیلنگ شفاف فنردار pvc را انتقال مایعات و مواد غذایی دانست. طراحی این نوع شیلنگ ها برای استفاده در صنایع غذایی به گونه ای است که مانع از بسته شدن مسیر عبور مواد و مایعات خوراکی می شود. درواقع وجود فنرهای فولادی گالوانیزه مناسب، مانع از بلوکه شدن شیلنگ و وارد آمدن آسیب به دستگاه می شود.

شیردوشی در گاوداری ها

استفاده از این شیلنگ ها برای شیردوشی در گاوداری ها نیز یکی دیگر از کاربردهای مهم این محصول به شمار می رود. صاف بودن سطح داخلی شیلنگ، انعطاف بالا، ترکیبات غیرسمی و بدون بو و طعم و از همه مهمتر، شفافیت؛ شاخصه هایی هستند که این محصول را مناسب استفاده در گاوداری ها می کند.

انتقال مایعات صنعتی

اما دیکر کاربرد شیلنگ شفاف فنردار pvc در صنایع شیمیایی و انتقال مواد صنعتی مانند روغن، مایعات اسیدی و قلیایی می باشد. از طرفی در صنایع کشاورزی و تاسیسات نیز برای انتقال آب و سایر مایعات نیز کاربرد این شیلنگ، قابل توجه است.

خرید شیلنگ شفاف فنردار pvc

انتخاب و خرید شیلنگ فنردار شفاف معمولا متناسب با برخی فاکتورها نظیر نوع مواد و ویژگی های آن و همچنین فشار مایعات عبوری، صورت می گیرد. البته تاثیر محیط در انتخاب نوع شیلنگ نیز بسیار زیاد است که در صورت مشورت با کارشناس فروش این محصول تمام این موارد، مورد توجه و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

قیمت شیلنگ شفاف فنردار pvc

به طور کلی عوامل متعددی در قیمت خرید شیلنگ های فنردار، تاثیرگذار می باشند که از آن جمله می توان به ضخامت شیلنگ، سایز، طول، قطر داخل و قطر خارج آن اشاره کرد. البته با توجه به انواع مختلف و کاربرد شیلنگ شفاف فنردار pvc و همچنین نوسانات بازار، بهتر است پیش از اقدام برای خرید محصول مورد نیاز خود، حتمأ استعلام قیمت بگیرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.