پارچه نسوز با قیمت عمده

پارچه نسوز با قیمت عمده
پارچه نسوز با قیمت عمده

پارچه نسوز با قیمت عمده به عنوان یکی از محصولات کارآمد و با ویژگی های منحصر به فرد از طریق مراکز پخش به طور مستقیم امکانپذیر می باشد. به این ترتیب، می توان جوابگوی نیاز تمام مصرف کنندگان و خریداران این پارچه ها برای بهره مندی از مزایای آن بود. ضمن اینکه، دسترسی راحت به این دسته از محصولات غیر قابل اشتعال، کاربرد آن را برای مصارف گوناگون نیز افزایش داده است.

بر همین اساس در ادامه این نوشتار قصد داریم به طور مختصر، فروش پارچه نسوز با قیمت عمده و برخی دیگر از اطلاعات مهم را مورد ارزیابی قرار بدهیم.

معرفی پارچه های نسوز

پارچه هایی تهیه شده از جنس الیاف نسوز مانند فایبرگلاس، سرامیک، آرامید یا کولار، گرافیت و… که از مقاومت بالایی در برابر حرارت برخوردار می باشند را اصطلاحأ پارچه نسوز می گویند. درحقیقت مقاومت بالای این پارچه ها در برابر شعله ور شدن و سوختن، آنها را به یک محصول کارآمد و منحصر به فرد مبدل کرده است. به طوری که دارای توانایی تحمل دمایی بسیار فراتر از آستانه تحمل خود هستند و در هنگام برخورد با دمایی بیشتر از آن، بدون اشتعال شروع به تجریه و متلاشی شدن می کنند. برخی از این پارچه ها دارای قابلیت خود خاموش کننده نیز می باشند که از الیاف به خصوصی همچون پلی استر، شیشه، مداکریلیک و.. تشکیل گردیده اند. بنابراین برای تهیه پارچه نسوز با قیمت عمده و بهره مندی از خواص فوق العاده آن به عنوان عایق حرارتی، می توانید به مراکز تولید و توزیع این محصولات مراجعه کنید.

آشنایی با انواع پارچه های نسوز

به طور کلی پارچه های نسوز موجود در بازار از تنوع فراوانی برخوردار هستند و همین مسئله موجب گردیده که همه استفاده کنندگان و خریداران، متناسب با نوع کارایی مد نظرشان بتوانند از این محصولات استفاده کنند. از همین رو در ادامه این بخش به برخی از انواع پرکاربرد و شناخته شده این پارچه ها اشاره خواهیم داشت:

پارچه نسوز فایبرگلاس

یکی از پارچه های نسوز باکیفیت و مقاوم که از الیاف فایبرگلاس ساخته شده و منسوجات بسیاری از آن تولید می گردد، پارچه فایبرگلاس نام دارد. مقاومت بالای این پارچه در نتیجه خصوصیات الیاف فایبر گلاس موجود در آن است. از جمله این ویژگی های منحصر به فرد می توان به تحمل بالای گرمایی آن اشاره نمود که بین 430 تا 500 درجه سانتیگراد است. ضمن اینکه وزن و قیمت پایین آن نیز موجب محبوبیت و خرید این پارچه نسوز با قیمت عمده شده است.

پارچه نسوز سیلیکونی

یکی دیگر از انواع پرفروش و پرکاربرد پارچه های نسوز، پارچه سیلیکونی است که برای مصارف گوناگون تولیدی و عایق کاری، دارای موارد استفاده فراوان می باشد. مهم ترین کاربرد این پارچه در صنعت پتروشیمی است چراکه مقاومت دمایی آن چیزی در حدود 350 درجه سانتیگراد می باشد.

پارچه نسوز آزبستی

پارچه آزبستی از دیگر نمونه های پارچه های نسوز به شمار می رود که مقاومت بالای حرارتی آن معادل 250 تا 500 درجه سانتیگراد می باشد. خرید این نوع پارچه نسوز با قیمت عمده و با هدف استفاده در صنایع مختلف مانند نیروگاه های برق و یا تاسیسات ساختمانی صورت می گیرد.

پارچه نسوز سرامیکی

در میان انواع پارچه های نسوز، یکی از بهترین و کارآمدترین محصولات که از استقامت قابل قبولی در شرایط حاد گرمایی، مکانیکی و حتی الکتریکی برخوردار است، پارچه سرامیکی نام دارد. این محصول نیز به دلیل استفاده از الیاف مقاوم سرامیک، دارای تحمل حرارتی بسیار بالایی می باشد که به 1093 نیز می رسد. کیفیت و مقاومت بالای این نوع پارچه نسوز، موجب خرید عمده و استفاده از ان برای مصارف متعدد شده است.

فروش عمده انواع پارچه نسوز

برای تهیه پارچه نسوز با قیمت عمده و خدمات متنوع، خریداران محترم می توانند از طرق مختلف اقدام نمایند. یکی از این راه ها، ارتباط مستقیم با تولیدکننده ها و خرید از کارخانه است. علاوه بر آن، مراکز پخش و نمایندگی های فروش این محصولات نیز پیشنهاد دیگری است که استفاده کنندگان از پارچه های نسوز می توانند برای تهیه محصول مورد نیاز خود به آنها مراجعه کنند.

نکته ای که باید مد نظر داشته باشید توجه به این نکته است که شما به هر شکلی که پارچه مورد نظر خود را خریداری می کنید، بایستی مشاوره های لازم را در این باره از متخصصان و کارشناسان مربوطه دریافت نمائید. درواقع برای انتخاب بهترین پارچه نسوز با قیمت عمده و کارایی مطلوب، ضرورت بهره گیری از راهنمایی مشاورین الزامی است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.