قیمت پتو نسوز در تهران

قیمت پتو نسوز در تهران
قیمت پتو نسوز در تهران

قیمت پتو نسوز در تهران بسته به میزان و نوع استفاده از این محصول برای اهداف مختلف، متفاوت خواهد بود. این محصول که با عناوین دیگری مانند بلنکت سرامیک فایبر یا پتوی سرامیکی نیز قابل شناسایی است، یکی از تولیدات بسیار کاربردی است که درنتیجه تنیده شدن الیاف سرامیکی منعطف و بلند با پنبه نسوز ساخته می شود و به رغم داشتن ساختاری سبک از مقاومت و استحکام کم نظیری برخوردار می باشد. درواقع علاوه بر ترکیبات مقاوم، علت دیگر این پایداری به فرآیند تولید آن باز می گردد که بدون چسب و تنها از طریق اتصالات محکم مکانیکی داخلی صورت می گیرد. شاخص ترین ویژگی پتوی نسوز، تحمل گرمایی بسیار بالا است. به طوری که در محدوده دمایی 1260 تا 1600 درجه سانتیگراد، قادر به حفظ کارایی و ساختار خود می باشد. در ادامه با بررسی مشخصات و قیمت پتو نسوز در تهران همراه شما خواهیم بود.

معرفی پتوی نسوز

پتوی نسوز را می توان یکی از انواع مهم و پرکاربرد عایق های حرارتی در صنعت دانست که مشخصأ در کوره سازی، مورد توجه و استفاده بیشتری می باشد. همانطور که اشاره کردیم، اصلی ترین مواد و ترکیبات سازنده این محصول، الیاف سرامیکی و پنبه نسوز به همراه الیاف فایبرگلاس است که مقاومت بالای پتوی نسوز در برابر حرارت زیاد به واسطه همین ترکیبات می باشد. اما یک ویژگی مهم این محصول، استحکام مکانیکی بالای آن است که پیش تر نیز مورد اشاره واقع گردید. این قابلیت به فرآیند تولید پتوی نسوز مربوط می شود که بدون هیچ نوع چسب و بایندر دیگری و تنها به واسطه سوزن کاری، اتصالاتی محکم را به وجود آورده که همه این موارد می تواند بر قیمت پتو نسوز در تهران اثرگذار باشند.

ویژگی های پتوی نسوز

اصلی ترین مشخصه پتوی نسوز یا سرامیک فایبر، انعطاف فوق العاده آن می باشد که موجب شکل پذیری راحت و سهولت در استفاده برای عایق کاری شده است. همچنین، تحمل حرارتی چشمگیر نیز دیگر ویژگی مهم پتوی نسوز است که تا 1600 درجه سانتیگراد می رسد. البته این محصول قادر به حفظ کارایی و استحکام خود در دماهای زیر صفر نیز هست. استحکام بالای کششی، برخورداری از ذخیره گرمایی کم، رسانای حرارتی پایین، مقاومت بسیار عالی در برابر شوک های حرارتی و الکتریکی و… تنها بخشی از ده ها ویژگی این محصول کارآمد می باشد که موجب گردیده به عنوان گزینه ای مهم در هنگام انتخاب یک عایق مناسب در صنعت شناخته شود. تراکم یا دانسیته تولیدی نیز، شاخصه دیگری است که از عوامل اختلاف قیمت پتو نسوز در تهران نیز به شمار می رود و عمدتأ در دو تراکم 64 و 128 قابل ارائه می باشد.

کاربردهای مهم پتوی نسوز

با توجه به ویژگی های مهم پتوی نسوز که در بخش قبل به برخی از آنها اشاره کردیم، این محصول از کاربردهای مهم و متنوعی در زمینه های گوناگون صنعتی برخوردار می باشد که برخی از مهم ترین آنها را در ادامه ذکر خواهیم کرد:

  • کاربرد وسیع برای عایق کاری به عنوان آستر در ساخت کوره های القایی، ذوب و…
  • مناسب برای استفاده به عنوان عایق حرارتی و صوتی در ساختار و بدنه توربین ها
  • دارای موارد استفاده فراوان برای آب بندی و درزگیری انواع اتصالات انبساطی و مخازن صنعتی با دمای بالا
  • کارایی ویژه به عنوان عایق در اگزوز موتورهای دیزلی
  • قابلیت استفاده در صنایع ریخته گری
  • استفاده به عنوان فیلتر جداکننده اکسیدها و نیتریدها
  • عایقی مهم و کارآمد در پتروشیمی و پالایشگاه و صنعت تولید برق
  • عایقکاری قطعات صنعتی با هدف افزایش دوام و طول عمر

فروش پتوی نسوز سرامیکی

قیمت پتو نسوز در تهران با کاربردهایی که نام بردیم، متغیر است و صنایع مختلف با توجه به اهداف مورد نظر خود اقدام به تهیه این محصول در دانسیته، تراکم و مقدار دلخواه می کنند. درواقع از آنجا که این محصول مملو از مشخصات فنی برجسته می باشد، یک گزینه عالی برای عایق ‌بندی حرارتی در حوزه‌های مختلف صنعتی به شمار می رود. به همین دلیل تقاضا برای خریداری پتوی نسوز به واسطه برخورداری از مقاومت شیمایی و حرارتی مطلوب و همچنین خواص مکانیکی ایده آل، بسیار افزایش یافته است. چراکه ضمن محافظت از قطعات، تجهیزات و دستگاه های صنعتی در حرارت بسیار بالا، فشار وارد شده بر آنها را نیز خنثی کرده و موجب دوام و ماندگاری آنها می گردد. همچنین قیمت پتو نسوز در تهران متناسب با مقدار عایق مورد نیاز مشتری که از رول های تولیدی این محصولات برش داده می شود، تعیین خواهد شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.