فروش عمده طناب نسوز

فروش عمده طناب نسوز
فروش عمده طناب نسوز

فروش عمده طناب نسوز با توجه به نیاز صنایع مختلف به استفاده از محصولات رو به گسترش است و مراکز عرضه و پخش این محصولات در سرتاسر کشور، مسئولیت تامین و توزیع آنها را برعهده دارند. درواقع با توجه به کاربردی که طناب نسوز در صنایع حرارتی و نیروگاه ها دارد، تقاضا برای استفاده از آن بسیار زیاد می باشد و از همین رو فروش آن به صورت عمده و با قیمت و کیفیتی مطلوب برای مشاغل گوناگون از اهمیت زیادی برخوردار است. به این ترتیب مشتریان و خریداران می توانند نیاز خود را به این محصول در هر سطح و مقداری از طریق تولیدکننده ها و دفاتر فروش آنها تامین کنند. به همین منظور در ادامه این بخش قصد داریم به بررسی مشخصات، کاربردها و همچنین نحوه فروش عمده طناب نسوز بپردازیم.

معرفی طناب نسوز

طناب نسوز که از آن با عنوان نخ نسوز نیز یاد می شود، تهیه شده از الیاف نسوز با تحمل فوق العاده در برابر حرارت و فشار بالا است که با داشتن ویژگی های منحصر به فرد، در اکثر محیط های صنعتی و شیمیایی قابل استفاده بوده و عملکرد مثبتی در زمینه های مختلف از خود به نمایش می گذارد. درواقع مقاومت بالا در برابر گرما و اشتعال و همچنین خواص مکانیکی مطلوب که منجر به استحکام کششی و سایشی آن گردیده است، این محصول را به یکی از تولیدات پرکاربردی مبدل نموده که در اکثر صنایع مورد توجه و استفاده است و همین مزایا از جمله عوامل فروش عمده طناب نسوز به حساب می آید.

ویژگی های شاخص طناب نسوز

هرچند بیان دقیق مشخصات انواع طناب نسوز به عوامل مختلفی مانند جنس و تراکم الیاف مورد استفاده در ساخت آنها وابسته است، اما برخی ویژگی های مشترک آنها عبارتنداز:

  • استحکام بالا و قابل قبول
  • مقاومت عالی در حرارت های بالا و حفظ کارایی در شرایط محیطی و دمایی مختلف
  • توان تحمل و کنترل نیروهای وارده به قطعات و تجهیزات
  • مقاومت کششی و سایشی فوق العاده
  • عملکرد عالی در محیط‌ های شیمیایی اسیدی و قلیایی و حفظ پایداری در برابر عوامل آسیب زا
  • دارای خواص دی الکتریک و استفاده از آن به عنوان عایق الکتریکی

البته در مواردی با بهره گیری از استیل ضد زنگ و یا استفاده از لایه ای روغن سیلیکون، امکان تقویت طناب نسوز و بهبود ویژگی ‌های مثبت این محصول وجود دارد. مجموع این ویژگی ها دلایل فروش عمده طناب نسوز را بیشتر می کنند.

نحوه تولید طناب نسوز

تولید طناب نسوز با استفاده از الیاف نسوز و ترکیباتی مقاوم نظیر آلومینوسیلیکات و یا آزبست صورت می گیرد. این فرآیند شامل بافت ممتد الیاف و نخ های به کار رفته در آن و تابیده شدن آنها به یکدیگر است که در نهایت به صورت محصولاتی در طول و قطر متفاوت برای استفاده به بازار عرضه می گردد.

همانطور که اشاره شد، در مواردی برای افزایش کیفیت و بهبود مقاومت حرارتی این تولیدات، از سیم های فلزی نیز در ساختار این طناب ها استفاده می شود. همچنین این محصولات در دو نوع با سطح مقطع گرد و چهارگوش تهیه می گردند که قادر به تحمل دمایی در محدوده ۶۵۰ تا ۱۳۰۰ درجه سانتی گراد خواهند بود.

اهداف فروش عمده طناب نسوز

معمولا فروش و عرضه تولیدات دیرگداز مانند طناب نسوز برای محافظت از تجهیزات حرارتی و یا با هدف درزبندی در صنایع گوناگون و محیط هایی صورت می گیرد که در مجاورت گرمای زیاد قرار دارند. کارخانجاتی نظیر صنایع فولاد و آلومینیوم و بسیاری از زمینه ها مانند کشتی سازی، نیروگاه ها، پتروشیمی و موارد بسیار دیگر نیز به عنوان اصلی ترین خریداران طناب نسوز محسوب می شوند.

همچنین حجم عمده فروش و کاربرد این محصول به عنوان درزگیر کوره های صنعتی، عایق اجاق های خانگی و صنعتی، تولید پکینگ نسوز، تهیه منسوجات و تجهیزات آتش نشانی، ساخت انواع واشر و اتصالات انبساطی خواهد بود.

نحوه خرید طناب نسوز

معمولا برای خرید طناب نسوز می توان از طرق مختلفی اقدام نمود. به عنوان مثال امروزه همچنان بازارهای سنتی در شهرهای صنعتی می تواند اصلی ترین محل برای عرضه این قبیل تولیدات باشند. همچنین مراجع عرضه محصولات دیرگداز در بسیاری از شهرک های صنعتی نیز می تواند محلی برای فروش عمده طناب نسوز باشند. اما در حال حاضر تولیدکننده ها از طریق نمایندگی ها و یا سایت های فروش آنلاین این فرصت را در اختیار خریداران قرار داده اند که به راحتی محصول مورد نیاز خود را خیلی راحت، سریع و با قیمت مناسب تهیه کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.