فروش پارچه سیلیکونی

فروش پارچه سیلیکونی
فروش پارچه سیلیکونی

فروش پارچه سیلیکونی به عنوان یکی از محصولات مقاوم و پرکاربرد نسوز از رونق بالایی برخوردار است که علت آن بهره مندی این محصول از ویژگی های مهم و منحصر به فرد می باشد. این پارچه که یکی از متریال های شناخته شده برای استفاده در محیط هایی با حرارت بالا به شمار می رود؛ از ترکیباتی مقاوم مانند پارچه فایبرگلاس و لاستیک سیلیکونی ساخته می شود که موجب توانایی فوق العاده بالای آن در تحمل دما در بازه 350 تا 650 درجه سانتیگراد شده است. از همین رو می توان این پارچه نسوز را یک محصول عالی و بسیار کاربردی دانست که قابل استفاده در اکثر زمینه ها و صنایع می باشد. بنابراین عرضه این عایق برای مصرف کنندگان، موضوعی با اهمیت است و ما را بر آن داشت تا در دنباله این مطلب در رابطه با فروش پارچه سیلیکونی و اطلاعات لازم در مورد آن، بیشتر صحبت کنیم.

 

معرفی پارچه سیلیکیونی

همانطور که گفتیم، پارچه سیلیکونی یکی از محصولات دیرگداز و پایدار در برابر حرارت های بالا است که دارای ساختاری دو رو یا متشکل از دو لایه مختلف است. به طوری که یک سمت آن پوشیده از پارچه نسوز و باکیفیت فایبرگلاس و سمت دوم، لایه ای سیلیکونی است. بر این اساس، پارچه نسوز سلیکونی از قابلیت های ویژه ای برخوردار شده که مهم ترین آنها استقامت فوق العاده در حرارت های بسیار زیاد می باشد. همچنین این محصول در برخورد با مواد شیمیایی و خورنده نیز پایداری قابل قبولی دارد. درواقع آنچه موجب بهبود دوام و کارایی این محصول و همچنین مقاومت مطلوب فیزیکی و شیمیایی آن شده، وجود لاستیک سیلیکونی در یک سمت پارچه است. مجموع این قابلیت ها به عنوان عوامل موثر در فروش پارچه سیلیکونی شناخته می شوند.

 

ویژگی های پارچه سیلیکونی

  • تحمل بالا در برابر اشتعال و حریق و جلوگیری از گسترش دود و آتش
  • پایداری فوق العاده در برخورد با مواد شیمیایی اسیدی و قلیایی
  • مقاومت مکانیکی بالا و استقامت قابل قبول در برابر فشار، مواد خورنده، پارگی، سایش و زدگی و سوراخ شدن
  • انعطاف و نرمی مطلوب
  • برخورداری از خاصیت دی الکتریک یا عایق الکتریکی ایده آل
  • دوام و پایداری بسیار عالی و بی نظیر در مقابل فرسودگی ناشی از گازهای داغ و اشعه های آسیب رسان
  • حفظ کارایی و قابلیت ها در شرایط دمایی سخت مانند سرما و گرمای بسیار بالا

موارد فوق تنها بخشی از ویژگی های مهم این عایق نسوز محسوب می شوند که نقش ویژه ای در فروش پارچه سیلیکونی دارند.

 

کاربردهای مهم پارچه سیلیکونی

بهره مندی از خواص دی الکتریک و مقاومت فوق العاده ای که این پارچه در برابر ولتاژهای بالا از خود نشان می دهد موجب گردیده که گزینه نخست برای تولیدات عایق همچون دستکش باشد. همچنین برای ایجاد اتصالات غیرفلزی منعطف در لوله ها استفاده ویژه ای دارد. چراکه کاربرد اتصالات فلزی در لوله ها خصوصأ در محیط هایی با گرما وتنش بالا، احتمال بروز حوادث را به دنبال دارد.

سایر کاربردهای مهم پارچه سیلیکونی عبارتند از:

  • مناسب استفاده در انواع فلنج ها و ولوها
  • به عنوان پرده یا پوششی برای جلوگیری از نفوذ گرما در محیط یا پرتاب جرقه های آتش در جوشکاری
  • تولید انواع پوشش های گرمایی و ضد حریق
  • عایق پرکاربرد در صنایع نفت، هوافضا، پتروشیمی، صنعت تولید سیمان، تولید تجهیزات و ماشین آلات مختلف و…
  • تولید داکت ها و کانال های تهویه
  • قابل استفاده در تولید انواع نوار نقاله نسوز

 

قیمت فروش پارچه سیلیکونی

انواع پارچه سیلیکونی، توسط مراکز فروش و نمایندگی تولیدکنندگان این محصولات عرضه می شود که هریک از این محصولات دارای ویژگی ها و قابلیت های متنوعی هستند. همچنین قیمت آنها نیز تحت تاثیر عوامل مختلفی، تعیین می شود که مهم ترین آنها متراژ و ضخامت می باشد.

چراکه پارچه های سیلیکونی به صورت متری و یا رول به فروش می رسند و ضخامت آنها نیز بسته به نوع کاربردشان از دو دهم تا پنج میلی متر متفاوت خواهد بود. بنابراین در صورتی که شما نیز قصد خرید پارچه سیلیکون را دارید، می بایست در وهله نخست، ابعاد و ضخامت پارچه مورد نیاز خود را تعیین نمائید. سپس با مراجعه به شرکت های معتبر فروش پارچه سیلیکونی و استعلام قیمت از آنها، سفارش خود را ثبت کنید. در نظر داشته باشید که به دلیل حذف واسطه ها، قیمت این تولیدات به صورت رقابتی و زیر قیمت بازار عرضه می شوند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.