خرید نوار نقاله پی وی سی

خرید نوار نقاله پی وی سی
خرید نوار نقاله پی وی سی

خرید نوار نقاله پی وی سی به عنوان یکی از محصولات شناخته شده با هدف انتقال و حمل تولیدات در زمینه های مختلف صنعتی، صورت می گیرد. درواقع با بهره گیری از این محصول در خطوط انتقال کارخانه ها، جابه جایی و حمل مواد و اجسام با سرعت و سهولت بیشتری انجام می شود. به طور کلی تسمه نقاله ها برای دو زمینه صنعتی و بهداشتی، کاربرد ویژه ای دارند و به همین دلیل، بیشتر برای استفاده در این دو گروه، طراحی و ساخته می شوند. نوار نقاله های بهداشتی در صنایع غذایی، بهداشتی و دارویی و نوع دیگر آن در سایر صنایع به کار برده می شوند که نوار نقاله pvc در دسته اول قرار دارد.

با این توضیح در ادامه این مطلب به بررسی و بیان ویژگی ها، موارد کاربرد و نحوه خرید نوار نقاله پی وی سی خواهیم پرداخت.

معرفی نوار نقاله پی وی سی

پلی وینیل کلراید یا PVC یکی از فرآورده های پلاستیکی بسیار پرکاربرد صنعتی است که به واسطه برخورداری از مقاومت بالا در ساخت تسمه نقاله نیز کارایی موثر و عمده ای دارد. از همین رو، موارد استفاده از آن برای مقاصد مختلف تولیدی به ویژه در صنایع مرتبط با غذا و دارو بسیار گسترده و فراوان است. زیرا همانطور که در مقدمه نیز اشاره ای داشتیم، نوار نقاله پی وی سی با توجه به نوع ترکیبات به کار رفته در تولید، سازگاری بالایی با مواد غذایی، بهداشتی و دارویی دارد. بنابراین این شاخصه را می توان اصلی ترین و مهم ترین ویژگی هایی دانست که منجر به افزایش تقاضا جهت خرید نوار نقاله پی وی سی شده است.

ویژگی های تسمه نقاله پی وی سی

برخی از مهم ترین خصوصیات تسمه نقاله های PVC به شرح زیر هستند:

  • مقاومت عالی در مقابل رطوبت و بخار داغ
  • پایداری قابل توجه در برابر پرتوهای آسیب رسان uv
  • مقاوم در برابر گرمای زیاد
  • دارای خواص آنتی استاتیک
  • قابل استفاده در صنعت غذا و دارو
  • دارای قیمت بسیار مناسب
  • دارای ساختاری منعطف
  • دارای حداقل سایش در فشار بالا
  • ثبات مطلوب در برابر مواد شیمایی و اسیدی

دقت داشته باشید که در خرید نوار نقاله پی وی سی به این ویژگی ها توجه نموده و تسمه هایی باکیفیت را تهیه نمائید.

ساختار تشکیل دهنده نوار نقاله پی وی سی

به طور کلی می توان ساختار نوار نقاله PVC را متشکل  از سه بخش سطح فوقانی، بدنه و سطح زیرین دانست.

1- قشر رویی نوار نقاله از جنس پی وی سی ساخته شده که با محصول در ارتباط می باشد.

۲- اصلی ترین بخش در ساختار نوار نقاله، اسکلت یا بدنه است که عمدتأ از پلی استر، کتان و یا ترکیب آنها بافته می شود. اهمیت این بخش از تسمه در حفظ انسجام، دفع ضربات احتمالی وارده از بار و همچنین ایجاد تکیه گاهی مطمئن جهت اتصال تسمه و حمل بار بسیار زیاد می باشد.

3- لایه زیرین نوار نقاله نیز از پی وی سی، پلی استر یا الیاف مصنوعی تهیه می شود.

کاربردهای نوار نقاله PVC

علاوه بر ویژگی هایی که برشمردیم، خرید نوار نقاله پی وی سی و کاربرد آن برای استفاده در خطوط انتقال مواد در صنایع مربوطه به واسطه تنوع ابعاد، ضخامت، رنگ، نوع آج و به کار گیری روش های مختلف برای آپارات یا اتصال و مدار بسته کردن آن می باشد.

به این ترتیب زمینه استفاده از نوار نقاله پی وی سی تنها منحصر و محدود به کاربردهای تخصصی و صنعتی یا کارخانجات و تجهیزات سنگین آنها نبوده و این تسمه ها در ساخت لوازمی نظیر تردمیل، نقاله های فروشگاهی، ماشین آلات پخت نان و موارد بسیار دیگر نیز به کار برده می شوند.

خرید نوار تقاله پی وی سی

خرید تسمه نقاله pvc که در صنایع مرتبط با مواد بهداشتی و خوراکی کارایی فوق العاده ای دارد، توانسته نظرات مصرف کنندگان در سایر زمینه های صنعتی را نیز به خود جلب نماید. بر این اساس تهیه این تسمه ها با کیفیت مطلوب و قیمت های مناسب از طریق مراکز فروش و عرضه مستقیم این تولیدات امکان پذیر می باشد.

شایان ذکر است که تنها مراکزی قادر به فروش نوار نقاله هایی با این ویژگی ها هستند که مستقیمأ با شرکت های پخش و تولیدکنندگان این محصولات در ارتباط باشند. از طرفی خریداران عمده که از نوار نقاله پی وی سی در متراژ بالا استفاده می کنند نیز این امکان را دارند که متناسب با حوزه کاری خود، حجم مورد نیاز از این محصول را خریداری نمایند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.