قیمت نوار نقاله پلاستیکی

قیمت نوار نقاله پلاستیکی
قیمت نوار نقاله پلاستیکی

قیمت نوار نقاله پلاستیکی از موضوعات مهمی است که معمولا خریداران این محصول به آن توجه زیادی نشان می دهند. البته این مسئله تحت تاثیر عوامل مختلفی تعیین می شود و فاکتورهای متعددی بر روی آن تاثیرگذار هستند. با این وجود دقت داشته باشید که در زمان خرید نوار نقاله پلاستیکی، مراجعه به شرکت های تولید و فروش این محصولات که از اعتبار و اطمینان کافی برخوردار هستند در تهیه نوار نقاله های باکیفیت و با قیمت مناسب تاثیر بسزایی دارد. چراکه در صورت خرید تسمه هایی ارزان و البته فاقد کیفیت، زیان های بیشتری متوجه مصرف کننده می شود.

به همین منظور قصد داریم در ادامه این محتوا ضمن ارزیابی قیمت نوار نقاله پلاستیکی به ارائه اطلاعاتی مهم در رابطه با این محصول نیز پرداخته و راهنمای شما برای خرید این نوع نوار نقاله باشیم.

نوار نقاله پلاستیکی چیست؟

نوار نقاله پلاستیکی را می توان یکی از بهترین و پرکاربرد ترین نوار نقاله ها در سیستم حمل مواد دانست که از یکسری قطعات محکم و به هم چسبیده از جنس پلاستیک پلی پروتئین PP تشکیل شده است. به همین دلیل مقاومت این نوارها در برابر ضربه، فشار، مواد آسیب زننده اسیدی و… بسیار بالا و چشمگیر می باشد. همچنین از دیگر ویژگی های شاخص این محصول می توان به سهولت نصب و مونتاژ و همچنین جابجایی راحت آنها اشاره کرد. ضمن آنکه امروزه انواع مختلف این نوع تسمه نقاله در دسترس مصرف کنندگان در صنایع گوناگون قرار دارد. اما دو نوع ساده و آجدار آن در زمینه های مختلف تولیدی و صنعتی، بیشتر مورد توجه بوده که خود می تواند عاملی برای وجود تفاوت قیمت نوار نقاله پلاستیکی باشد.

ویژگی های نوار نقاله پلاستیکی

برخی از ویژگی های شاخص و عمومی نوار نقاله های پلاستیکی از قرار زیر می باشند:

  • ظرافت طراحی و در عین حال برخورداری از استحکام قابل قبول
  • امکان ساخت و تولید متناسب با ابعاد مورد نیاز
  • مقاوم در برابر سایش
  • مقاوم در برابر مواد خورنده
  • مناسب استفاده در خطوط فرآوری برخی مواد خوراکی مانند مرکبات و سبزیجات
  • قابل ارائه در رنگ های متنوع
  • سهولت در نصب و قابلیت تعویض یا اضافه کردن به آن در فضاهای بزرگ و مسیرهای طولانی

کاربردهای نوار نقاله پلاستیکی

برخورداری از ویژگی های منحصر به فرد و همچنین تنوع قیمت نوار نقاله پلاستیکی موجب گردیده که زمینه کاربرد از این تسمه برای حمل و انتقال مواد، اجسام و تولیدات مختلف، گسترش پیدا کند.

برخی موارد استفاده از این نوار نقاله عبارتند از:

  • در صنایع تولیدی و بسته بندی مواد و با هدف جابجایی و انتقال آنها
  • حمل لوازم و اجسام در صنایع مختلف جهت انتقال به خودروهای بارگیری
  • در پله برقی و سطوح جابجا کننده متحرک
  • خطوط تولید و مونتاژ کارخانجات تولیدی
  • در فروشگاه ها و هایپرمارکت ها برای انتقال کالاها به میز صندوق
  • جابجایی انواع کالاها در انبارهای بزرگ
  • خطوط تولید مواد خوراکی، آرایشی و بهداشتی

خرید نوار نقاله پلاستیکی

قیمت نوار نقاله پلاستیکی با توجه به وجود انواع مختلف این محصول و کیفیت متفاوت آنها، بسیار متغیر می باشد. درواقع بدیهی است که هر اندازه کیفیت ساخت نوار نقاله پلاستیکی، مطلوب تر باشد، هزینه ای که بابت خرید آن پرداخت می شود نیز بیشتر خواهد بود.

دقت داشته باشید که همواره در بازار، افراد و واسطه هایی وجود دارند که تولیدات فاقد کیفیت را با عنوان نوار نقاله های درجه یک با قیمت بسیار بالا به خریدارانی از اطلاعات کافی و لازم بی بهره هستند، عرضه می کنند و اصطلاحأ، سود زیادی به جیب می زنند. به همین دلیل توصیه می شود برای خرید نوار نقاله پلاستیکی حتماً فروشگاه هایی را انتخاب کنید که از اعتبار و سابقه لازم در این زمینه برخوردار باشند.

قیمت نوار نقاله پلاستیکی

به طور کلی عوامل متعددی بر قیمت تمام شده نوار نقاله پلاستیکی موثر است که اصلی ترین آنها، مواد اولیه به کار رفته در تولید و مرغوبیت آنها است. بنابراین هنگام خرید و در وهله نخست بایستی از کیفیت ساخت و متریال مورد استفاده در تولید این محصولات، اطمینان حاصل نمائید.

از طرفی اینکه نوار نقاله مورد نظر، تولید داخل است و یا از جمله محصولات وارداتی به حساب می آید نیز با قیمت این نوار نقاله ارتباط مستقیم دارد. چراکه امروزه، نوسانات ارزی اصلی ترین فاکتوری است که بر محصولات وارداتی دارای نقش عمده و مهمی است. هرچند تاثیر این عامل بر روند تولیدات داخلی را نیز نمی توان نادیده گرفت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.