ساخت رولیک صنعتی

ساخت رولیک صنعتی

توضیحات

ساخت رولیک صنعتی ، غلتک های idler یا گاهی اوقات به عنوان غلطک های نقاله شناخته می شوند ، میله هایی به شکل استوانه هستند که در امتداد و زیر یک تسمه نقاله قرار دارند. غلتک های بیکار انواع مختلفی دارند که عملکردهای مختلفی دارند.

معمولاً غلتک های بیکار در حمایت از وزن و تأثیر مواد منتقل شده در امتداد کمربند کمک می کنند. آنها همچنین به حرکت روان و مداوم مواد در امتداد کمربند کمک می کنند.

پارچه نسوز چیست؟

غلتک های idler می توانند خود تراز باشند و به حفظ ردیابی تسمه کمک کنند. بسته به ساختار و شکل تسمه نقاله ، غلتک ها معمولاً درون یک قاب فلزی قرار می گیرند و به عنوان مجموعه های بیکار شناخته می شوند.

 

گزینه های سفارشی Idler Roller

غلطک های idler را می توان تقریباً متناسب با هر کاربرد نوار نقاله تولید کرد. برخی از متغیرها شامل مارک بلبرینگ ، اندازه یاتاقان ، قطر یا سری ، ضخامت دیواره ، نوع مهر و موم و نوع ماده هستند. متغیرهای مختلفی را می توان متناسب با استاندارد و مشخصات برنامه شما انتخاب و سفارشی کرد.

غلتکهای بیکار مختلف برای فرآیندهای مختلف استفاده می شود و برخی از عوامل تعیین کننده می تواند نوع مواد ، وزن مخصوص مواد و اندازه توده ها باشد.

 

غلطک بیکار ساده

غلتک های ساده متداول ترین نوع غلتک های بیکار هستند. از آنها برای پشتیبانی و شکل دادن تسمه نقاله استفاده می شود.

 

ساخت رولیک صنعتی

غلتک های ساده را می توان در قسمت بار کمربند در قاب های ردیابی ، ردیابی و انتقال قرار داد. علاوه بر این ، می توان آنها را در قسمت برگشت کمربند قرار داد.

 

نوار نقاله مخروطی نوار نقاله DYNA غلتک Idler

غلتک مخفی مخروطی

غلتک مخفی مخروطی را می توان در هر دو طرف بار یا عقب تسمه نصب کرد. آنها وقتی در قاب ردیابی نصب می شوند به ردیابی تسمه نقاله کمک می کنند.

 

غلطک های خنک کننده روکش دار

نام غلتک بیکار با روکش لاستیک از لاستیکی گرفته شده است که مستقیماً به غلتک جوشانده می شود. غلطکهای روکش لاستیکی با روکش لاستیکی در برابر پارگی ، ضربه و اصطکاک مقاوم هستند و از این رو دوام بالاتری نسبت به غلتک های idler غیر روکش دارند.

 

رولرهای بی سیم لاستیکی

یک غلتک بی سیم دیسک لاستیکی دارای دیسک های لاستیکی با دوام است که در فواصل منظم در امتداد غلتک قرار گرفته است. در دو انتهای غلتک ، دیسک های لاستیکی بهم پیوسته اند تا پشتیبانی بیشتری از لبه تسمه نقاله ارائه دهند.

موقعیت قرارگیری فاصله دیسک های لاستیکی برای جدا کردن هرگونه برگشت (مواد باقی مانده چسبیده به کمربند پس از اینکه تراش دهنده عملکرد تمیز کردن خود را انجام داد) است. این به کاهش تجمع مواد در خارج غلتک کمک می کند ، که یکی از دلایل اصلی سو mist مهار شدن تسمه است.

 

غلتک نقاله پیچ گوشتی مهندسی DYNA

غلتک های بی سیم پیچ لاستیکی

غلطک های لاستیکی پیچ لاستیکی دارای یک پوشش لاستیکی ضد پارگی در یک الگوی پیچ مداوم در امتداد غلتک هستند. الگوی پیچ به از بین بردن تجمع مواد روی تسمه کمک می کند و به حفظ ردیابی تسمه کمک می کند.

 

غلطک نقاله نوار نقاله پیچ مهندسی DYNA

غلتک های پیچ گوشتی استیل

مشابه غلطک های بی سیم پیچ لاستیکی ، غلتک های پیچ گوشتی فولادی پیچ دارای همان پوشش مداوم طرح پیچ در امتداد غلتک هستند. اما ، جز component آن به جای لاستیک ، فولاد است.

الگوی پیچ به از بین بردن تجمع مواد روی تسمه کمک می کند و به حفظ ردیابی تسمه کمک می کند.

پیچ های فولادی عملکرد اسکراب بیشتری نسبت به پیچ های لاستیکی دارند و بنابراین غلتک های بی سیم پیچ های فولادی در مواردی که حمل و نقل سنگین است ، موثرتر هستند.

 

ساخت رولیک صنعتی

 

مثالی از مواردی که می توان از پیچ گوشتی استیل م beثر بود ، کاربردی است که نمی توان از دستگاه تراشنده برای تمیز کردن تسمه استفاده کرد ، مانند نوار نقاله سیار. در نوار نقاله سیار کارخانه ، نصب لیسه به دلیل فضای کم کافی امکان پذیر نیست. یک مثال دیگر در یک نوار نقاله تاشو است که ممکن است نصب چنین دستگاه هایی را ممنوع کند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساخت رولیک صنعتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه