خرید محصولات نسوز در تهران

خرید محصولات نسوز در تهران
خرید محصولات نسوز در تهران

خرید محصولات نسوز در تهران با هدف استفاده در حوزه های مختلف صنعت و اغلب به صورت عمده انجام می شود. مواد اولیه به کار رفته در این تولیدات، متنوع و با ویژگی های منحصر به فرد هستند. اما با این حال همگی آنها به واسطه مقاومتی که در برابر حریق و اشتعال از خود به نمایش می گذارند، شناخته می شوند. به طوری که میانگین دمای قابل تحمل توسط این محصولات بین 600 تا 2000 درجه سانتیگراد می باشد. از همین رو در تاسیسات صنعتی، کوره ها و کارخانه هایی که فعالیت آنها در محیط هایی با حرارت بالا است، این محصولات استفاده گسترده ای دارند. گفتنی است فرآورده های نسوز موجود در بازار بسیار متنوع هستند و به راحتی می توان با خرید محصولات نسوز در تهران از آنها در زمینه های مختلف صنعتی بهره برد.

ویژگی های مشترک محصولات نسوز

همانطور که می دانید و در مقدمه نیز به آن اشاره شد، تمام انواع تولیدات نسوز موجود در بازار دارای مقاومت قابل توجهی در برابر حرارت های بالا هستند. به طوری که عملکرد آنها تحت تاثیر قرارگرفتن در مجاورت گرمای بالا، دستخوش تغییر یا کم و کاستی نمی شود. ویژگی های فیزیکی و شیمیایی این محصولات نیز موضوعی قابل توجه است. به این معنی که تمام انواع فرآورده های نسوز پایداری مطلوبی در محیط های حاوی مواد اسیدی و قلیایی دارند و قابلیت های آنها با قرار گرفتن در چنین شرایطی تغییر نمی کند. نیروهای فیزیکی وارده به آنها اعم از فشار، ضربه، کشش و سایش نیز به واسطه مقاومت بالای الیاف و ترکیبات آنها به راحتی قابل دفع یا تحمل می باشد. وزن سبک و انعطاف مناسب هم یکی دیگر از ویژگی های این محصولات است که موجب سهولت در فرم پذیری و استفاده از آنها می شود.

اهداف خرید محصولات نسوز در تهران

بخش عمده ای از محصولات نسوز برای عایق کاری جداره تجهیزاتی که در محیط های حرارتی قرار دارند، خریداری می شوند که از آن جمله می توان به مخازن، کوره های ذوب و کوره های عملیات حرارتی اشاره کرد. علاوه بر آن برای تولید و ساخت انواع قطعات و ابزارآلات صنعتی مانند واشر نسوز، منهول و اسپیرال نیز از این محصولات به عنوان متریال اصلی و اولیه بهره برده می شود. عایق کاری حرارتی تجهیزات و ماشین آلات صنعتی مانند ژنراتورها و یا حتی رآکتورهای هسته ای نیز از مهم ترین زمینه های استفاده از انواع محصولات نسوز به شمار می رود. به این ترتیب می توان اصلی ترین اهداف خرید و کاربرد این تولیدات را بهره گیری از خواص بی نظیر آنها برای ایمن سازی محیط های مختلف کاری، ممانعت از اتلاف انرژی و جلوگیری از آسیب های احتمالی ناشی از بالا بودن دمای محیط دانست.

پرکاربردترین محصولات نسوز

در هنگام خرید محصولات نسوز در تهران با تولیدات و فرآورده های مختلفی روبرو می شوید که هریک برای موارد به خصوصی کاربرد دارند. برخی از پرکاربردترین آنها عبارتند از:

پکینگ نسوز

پکینگ نسوز، الیاف در هم تابیده ای هستند که در دو مقطع گرد و چهارگوش و برای آب بندی انواع قطعات و تجهیزات صنعتی به کار برده می شوند.

پارچه نسوز

یکی از مهمترین فرآورده های نسوز، پارچه یا برزنت نسوز است که در مقاومت دمایی متنوع از 250 تا 1260 درجه و برای استفاده های گوناگون به بازار عرضه می شود.

نوار نسوز

نوارهای نسوز نیز متناسب با نوع الیاف مورد استفاده در تولید و کاربردهای مختلف، دارای تحمل گرمایی متفاوت از 300 تا 1200 درجه هستند.

پتو نسوز

پتوی نسوز هم از ابزارهایی است که در خرید محصولات نسوز در تهران همواره مورد توجه بوده و برای خفه کردن حریق و جلوگیری از گسترش آن طراحی و تولید شده است.

ورق میکا

ورق نسوز میکا با منشأیی آذرین از سری تولیدات بسیار ارزشمند و پرکاربرد در میان محصولات دیرگداز است که علاوه بر عایق گرما، دارای خاصیت دی الکتریک، انعطاف بالا، وزن سبک و انعکاس دهنده نور نیز هست.

ورق سیلیکون

از دیگر محصولاتی با مقاومت گرمایی بالا و انعطاف پذیری مناسب، ورق سیلیکون است که در میان طیف وسیع کاربردها، برای محیط های حرارتی و یا تولید مواد غذایی یا دارویی استفاده بیشتری دارد.

ورق کلینگریت

یکی دیگر از فرآورده ها در خرید محصولات نسوز در تهران ، ورق کلینگریت یا ورق واشر نیز از است. این ورق به دلیل نوع ترکیبات و نحوه تولید، انعطاف و فرم پذیری خوبی دارد و قادر به تحمل حرارتی در محدوده ۱۰۰ تا ۵۵۰ درجه سانتیگراد می باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.