پارچه فایبرگلاس آلومینیومی

پارچه فایبرگلاس آلومینیومی
پارچه فایبرگلاس آلومینیومی

پارچه فایبرگلاس آلومینیومی ما با سالها تجربه در صنعت حمایت می کنیم ، ما درگیر ارائه یك طیف با کیفیت عالی از مواد فایبرگلاس آلومینیومی هستیم.

پارچه فایبرگلاس آلومینیومی مانند وزن سبک فایبرگلاس مش با پوشش با فویل و روکش فشرده شده بازتاب بیشتر گرمای تابش است.

(بلوک 97٪ از گرمای تابشی)

پارچه فایبرگلاس آلومینیومی از جنس الیاف شیشه ای سبک (فقط 31 گرم تا 300 گرم) به عنوان پوشش و فویل بازتابنده آلومینیوم یا فیلم به عنوان طرف بیرونی استفاده کنید ، این کاپشن عایق مش فویل PATIDAR معمولاً برای عایق لوله در خودرو نصب می شود و به همین ترتیب به دیوار و عایق سقف

پارچه فایبر گلاس پوشش با فویل آلومینیومی

عایقی خوب و مقاوم در برابر آب و هوا

با استفاده از پردازش ترکیب منحصر به فرد پیشرفته و استفاده از فایبرگلاس به عنوان پارچه پایه و ماده مخصوص چسب مقاوم در برابر آتش ، محصول ما دارای خواص بسیار خوبی همچون سطح صاف روی فویل آلومینیوم ، بازتاب نور قوی ، مقاومت در برابر کشش مناسب در طول و عرض است. توانایی تنفس ، توانایی عدم تنفس ، نفوذپذیری غیر آب ، مقاومت در برابر انسداد و مقاومت در برابر آب و هوا.

پارچه آلومینیومی :

پارچه فایبرگلاس آلومینیومی 97٪ مقدار تازتاب را نشان می دهد ، می تواند اکثر انرژی خورشیدی را به طور موثری و مانع تابش شده به طور مؤثر منعکس کند و وزن سبکی دارد و به علت وجود الیاف شیشه ای فوق العاده قوی است .

با رطوبت فاسد نمی شود زیرا 100٪ مواد اولیه آن طبیعی است .

قابل انعطاف پذیری است  که از هر زاویه ای به راحتی قابل استفاده است .

– ضد لرزش

کاربرد:

پارچه فایبر گلاس آلومینیومی Patidar از جنس مش فویل است که عمدتا در خودرو برای عایق کاری لوله ها استفاده می شود و همچنین در سیستم HVAC ، سقف ها ، دیوارها ، مجاری و لوله ها ، زیرزمین ها ، بخاری آب ، فضای خزنده و گاراژها در انواع ساختمانهای مسکونی  صنعتی ، تجاری و کشاورزی و در مناطقی با آب و هوای خنک ، گرم و مرطوب به خوبی کار می کند.

– برای عایق کاری لوله در عایق بندی اتومبیل و عایق بندی دیوار و سقف استفاده می شود

اندازه:

عرض رول: 1000 میلی متر تا 1200 میلی متر

طول رول: 60 متر تا 1500 متر

هسته I.D: 76mm